src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Back In Black...

"Back In Black
I Hit The Sack
It's Been Too Long I'm Glad To Be Back
"

 

Så där då var jag tillbaka med full styrka från min bloggpaus, när jag satte ut datumet så visste jag att jag inte skulle hålla mig borta 100% och det var lite av planen också så klart.
Men jag fick dom dagarna och vilan som jag var ute efter och det var det som räknades.

Har börjat planera lite för framtiden med bloggen, jobbat lite i det tysta på den så att säga.
Skapat en ny kategori vid namn "Special Inlägg" där mina djupdykningar i ämnen som jag finner intressanta ligger och kommer hamna.
Och med det sagt kan jag avslöja att det kommer ett nytt sådan inom kort.

Jag har haft det bra och roligt när jag varit borta från er och bloggen som sagt men nu är jag äntligen tillbaka och kan förhoppningsviss bjuda på samma roliga läsning som förr.

Nyår och helgen har varit nice.
Nyår satt jag till en början ensam hemma för att sedan dra vidare på en fest som jag var på väldigt kort tid, och med facit i handen skulle jag lika gärna ha varit hemma som dom andra åren, på plus sidan fick jag ett par bloss på en cigarr (Kom i håg att köpa en egen till nästa år) och lite trevligt sällskap.
Men jag kände att jag som sagt inte var på humör.

Helgen gick åt till att dricka upp ölen som vart kvar av nyårs provianten.
Vart poker och softande på hög nivå, efter succé på pokerborden så var det bara att dra sig tillbaka.

Så har det sett ut för mig i stort faktiskt och det har varit härligt.
Idag är planen film och äta varma mackor (Ja jag har fastnat lite för det).

Så med det sagt så hörs vi som vanligt i morgon igen.

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn