src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bleed You Dry...

"A parasite from within
Feeding from your own sins
Draining your sanity, 'til insanity arrives
I came to bleed you dry
I came to see you die
I came to bleed you dry
"
 

Jag är jävligt bra på att planera för igår gick allt i mitt tecken och jag styrde till mina mål och jag hitta hem.
Sen att man får sitta på en sportbar och diskutera Morbid Angel är ju bara extra poäng, vart finns sånt på kartan liksom?
Underbart att finna själar som brinner för samma sak och allt började så klart för att man känner igen ett ansikte och sen sitter man där.

Minns också en Irish Coffee i baren men någon annan man träffa där, innan det så minns jag jävligt mycket öl och en samboca...
Hur gick allt till?

Minns hur jag gick ner till min granne vid 16:00 för att kolla hur det skulle bli med saker och ting och sen slutade allt så här!
Underbart!

Dock finns det en baksida om allt detta, för jag minns att jag gick dom där tunga och jobbiga stegen, hamnade på en spårvagn, sen minns jag en dörr hem till mig och jag fick sova.

Allt detta i ensamhet, fan det är inget roligt att gå dom stegen då efter en kväll som denna, men jag är van, nästa gång får du följa med mig hem!
Ska vi säga så?

"The chicks kiss your ass for a backstage-pass"
"Rich and famous"
"Yeah tell me now - Ain't Rock'n'Roll wonderful"

Dagen idag behöver jag nog inte berätta om utan du förstår säkert hur den ser ut?
Ska snart gå ut till affären och köpa frukost och sen blir det en film, måste säga att jag ser fram i mot i sommaren också då alla saker händer i hårdrockens tecken men sen hörde jag också att det ska byggas en grill och har jag tur så får jag vara med i detta projekt allt i regi och framarbetat manus med min farsa, han har tydligen länktat efter detta projekt i ett par år, och har jag tur så kanske jag får virke till mitt projekt som går under namnet "Projekt bygga bokhylledel" då ska ni självklart få följa med, har ni tur så står jag där i blåställs brallor och bar överkropp, det skulle ni gilla va?

Cheers!!




Kommentarer
Postat av: anake

Givetvis ;)

2010-01-24 @ 13:10:02
Postat av: Grimgoth

Anake:

:D jag ler bara ler :D

2010-01-24 @ 13:58:58
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Ja, det säger vi. Jag följer med dig hem nästa gång :D

2010-01-24 @ 15:12:40
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Fan va bra!!!

2010-01-24 @ 15:28:15
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn