src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fill Your Head With Rock!...

 

Okej, nu kan jag verkligen inte hålla mig längre.
Varför går tiden så sakta när man väntar på nått?
(Klättrar på väggarna)

Hur som helst så är det dags för mig att ännu en gång gå på en underbar hårdrockskväll på The Crash.
Sist jag var där var det i grannstaden Linköping, och då hände det HÄR.

Så vad kvällen har att erbjuda vågar jag ens inte tänka på, dock har jag valt temat för kvällen:

"Women to the left, women to the right
There to entertain and take you thru the night
So grab a little heat and come along with me
Cause your mama don't mind what your mama don't see
Anything goes, anything goes

I said rock rock till you drop
Rock rock never stop
"

  

Ser du mig inte minglandes med en öl i handen eller sittandes vid ett bord så kan du alltid kolla efter min rygg där framme vid scenen, frontline...

Vi ses där va?!!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Självklart, håll utkik!

2010-01-29 @ 17:06:19
Postat av: SANIBO

fan vad gött!



sv: japp, nu är det gjort ;)

haha kom igen! jag lägger ut mer bilder sen,

2010-01-29 @ 18:52:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn