src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Lisa Bjernhagen‏...

Firandet av min ett års dag här i bloggen fortsätter i form av den tredje gästbloggaren.
Jag har/hade planerat in en till men den får komma senare så fort den skrivit om mig och bloggen.

Så denna också rockiga tjej får avsluta det hela för tillfället.
Detta är en genom härlig tjej som bloggar om allt möjligt så som, konserter,spelningar,kläder och sist men inte minst sitt band.

Allt i hårdrockens tecken!

Låt mig presentera: "Lisa Bjernhagen‏
(I morgon släpper jag lös Grimgoth)



 

Grimgoth genom året - a perfect mix!
 
Egentligen minns jag inte hur jag hittade till hans blogg, om det inte var han som hittade min och att det var på den vägen?
Hur som helst fastnade jag direkt, och att han var en trevlig prick gjorde ju bara saken bättre!

Vet inte hur många musiktips jag fått från den här killen, men många är det och BRA musik är det!
Mycket bra recensioner och många roliga påhitt inom musiken och metal så som "Coverama" och "Chicks of Metal".
Sistnämnda kategori uppskattar jag extra mycket eftersom männen enligt mig inte ska få dominera hela metalgenren.
Det finns grymt många duktiga kvinnor inom genren, både på sång och instrument och oss stöttar Grimgoth här och visar alla att kvinnor kan!
En sådan kategori är absolut nyttig för alla rockers att tugga sig igenom, En stor stjärna i kanten åt Grimgoth där!

Det är ju långt ifrån bara musik han skriver om, även film - där vi har kategorin "Filmspecial".
Självklart får vi även tips där och som han även har i musik har han god smak där med!
Vardagstankar, humor och djupare meningar får man från Grimgoths blogg och det är en stor faktor jag behöver för att gilla en blogg!
En hårdrockares vardag helt enkelt, även varvad med mat, hans stora passion till öl och givetvis kärleken till sin son.
Sådant jag blir riktigt varm i hjärtat av att läsa!

Jag tycker att Grimgoth har en utmärkt hårdrocksblogg när han blandar så mycket och även bortser från musiken. Musik i överflöd har jag självklart ingenting emot, men att lära känna människan på djupet och ta del av vardagen - det är att göra en bra blogg :)

En blogg med bara musik ger en givetvis många bra tips, men vi lär dessvärre inte känna bloggaren vi besöker varje dag, detta gör även att icke-rockers kan läsa den och det är ju alltid ett plus att vara mångsidig och inte känna sig fast i ett speciellt skrivsätt eller upplägg!
Jag själv försöker även hålla denna bana.
Det är äkta det vi läser och det är något vi tror på, utan skryt på något vis har man alltid något roligt att läsa när man klickar sig in hos Grimgoth och han har gjort det här året bra!

God fortsättning my dear hardrocker-friend & hoppas vi ses en dag i publiken på en fet konsert eller på en rockpub en crazy night!

Hoppas du gillar min sammanfattning and keep going like this! :) KRAM.

/Lisa Bjernhagen

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Kul med gästbloggare!

Det är en väldigt bra film! :)

2010-01-28 @ 14:06:20
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej hej!

Kul med gästbloggare!



Allt bra med dig?

2010-01-28 @ 14:12:30
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Clementina

Fin beskrivning du fick av dig idag igen!

2010-01-28 @ 17:50:34
Postat av: [lisa bjernhagen]

Wiho :D kul att du gillar den! hug on you!

2010-01-28 @ 19:23:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: thank you :D ja detta blir nog kanon!

och ingen orsak såklart ;)

2010-01-28 @ 20:56:16
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

fråga gärna något innan frågestunden tar slut förresten!

2010-01-28 @ 22:19:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Ytterligare en jäkligt bra betraktelse av dig!

2010-01-29 @ 12:28:22
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: pelle

Grymt bra val av gästbloggare du! Lisa är förjäkla cool!

2010-01-29 @ 21:10:31
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn