src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rockabetty...

Firandet av min ett års dag här i bloggen fortsätter i form av den andra gästbloggaren.
Det är en är tjej av det rockigare slaget som delar samma musiksmak och stil som jag, när hon inte skriver om det så skriver hon säkert om nått annat som rör hårdrockens grymma värld.

Att hon sedan kallar mig modig och utnämner mig till "bloggvärldens hårdrocksfarsa #1" är så klart en ära!!

Låt mig presentera: "Rockabetty"
(I morgon kommer nästa gästbloggare)

 

Grimgoth, vad kan jag mer säga?

Hörde namnet och visste att det var någonting värt att kolla in, och visst var det de!
Sveriges kanske modigaste hårdrocksfarsa har intagit bloggvärlden och kört sitt race i exakt ett år nu.
Alla som kollat hans blogg måste ha sett till "Coverama" (grymma albumcovers, jajjemän!) eller alla hans special inlägg. Något som gör bloggen väldigt läsvärd.

Hur fan hittade jag bloggen av Grimgoth himself då?
Ingen aning faktiskt, tror kanske det var så att jag fann han bland någon kommentar på någon blogg, och namnet gjorde mig nyfiken.
Måste ha varit någon gång just efter jag startat min blogg, kanske April eller i Maj någon gång.
Hur som helst är jag tacksam över att jag fann hans blogg.
Alltid finns det något läsvärt om hårdrock och old times, sådant som jag inte har energi till att hitta på nätet eller ens vetskap av.

Något som jag uppskattade djävulskt mycket hos Grimgoth var "Chicks of Metal" grejen han körde igång där ett tag, men slutade.
Är själv extremt petnoga för det här med Metal, hårdrock och män.
Man ser ju inte till kvinnorna alls nästan, och det gillar jag inte.
Men hey! Lite feminist får man faktiskt vara... Så Grimgoth, jag tackar för den!
Gjorde mig glad att få se lite kvinnlighet i hårdrocksvärlden, yeah på det!

Men se på fan så mycket bra det finns om denna kille, and more to go!
Och ett år har det gått nu också, och han blir bara bättre och bättre.
Jag kan själv ge han utmärkelsen som bloggvärldens hårdrocksfarsa #1!
Fortsätt såhär, och vi hoppas på ett lika grymt år till med Grimgoth!


Now rock on! \m/

/Rockabetty

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: ja, det hoppas fan jag med :/



Kul läsning!

2010-01-27 @ 13:07:23
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: M i c k a

tack så mycket (:

2010-01-27 @ 15:35:12
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Clementina

"bloggvärldens hårdrocksfarsa #1"....bra kommentar.

Undrar hur lille Kevin kommer att bli i framtiden med en sådan far. Han kanske mot all förmodan blir värsta discokungen, dansbands-killen eller coola hiphopparen, eller vad tror du Grimgoth. Har han något val, gossebarnet? :D

2010-01-27 @ 17:04:37
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Åh, den eviga frågan!

Hade jag svaret så ja...

Han blir det han blir, dock med min guidade hand :D

hehe

2010-01-27 @ 17:31:01
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock :

sv: Awesome! :D

2010-01-27 @ 17:45:07
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Clementina

Va vackert att han leds av din guidade hand. Så fint.

Jag har nog på känn vad det kommer bli av honom. :D

2010-01-27 @ 21:04:42
Postat av: Den Lekande Människan

Coolt skrivet om hårdrocksfarsan!

-Klockrent :D

2010-01-28 @ 11:55:11
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Den Lekande Människan

Coolt skrivet om hårdrocksfarsan!

Klockrent! :D

2010-01-28 @ 12:09:00
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn