src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tattered Banners And Bloody Flags...

"Så ta livet av dig sjlälv eller stå kvar och ta smällen
för nu blir det hårdrock, så spänn hjälmen
"

 

Så vill jag beskriva min känsla i ryggen just nu, men är man så dum att man natt efter natt somnar i soffan trotts att man har ont i ryggen så får man nästan skylla sig själv.
Varför sover du inte i sängen då?
Ja det skulle kanske fungera men saken är den att jag avskyr att gå in dom stegen dit och lägga mig i den stora kalla och tomma sängen själv.
Dessutom är inte värmen den bästa då jag tror det är nått fel på elementen där inne och att jag misstänker att det drar i från fönstrerna.
Vilket i sin tur påminner mig att jag ska ringa fastighetsägaren (i år igen) så dom kan komma hit och åtgärda det (men jag hoppar nog över det, i år igen).

 

Känns som jag ska sprängas i mitt huvud, att jag måste gömma det under min kåpa för att inte avslöja vad som döljer sig under den.
I går öppnade jag korken till ett projekt jag haft sedan länge men som jag verkligen tog tag i, kanske är jag äntligen redo?
Vi får se, spännande resa ska det bli och jag hoppas att jag klarar av det.

Planen idag är att jag ska ringa ett samtal och boka en tid där, sedan ska jag försöka ta mig ner till apoteket för inhandlande av öronproppar.
Det är förhoppningsviss inom sinom tid dags att få användning för sådana, mer info om det kommer för nu känns det som jag ska göra mina ärenden för att sedan kunna ta det lugnt.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Inte bra det där alls att sova på en soffa. Nu får du ringa fastighetsägaren genast så de får fixa mer värme och kolla fönstrena. (Jag hoppas du hör att jag låter sträng).

:)

2010-01-04 @ 14:22:11
Postat av: SANIBO

sv: hahahah halelujah! något som är bra med nordpolen ;)

2010-01-04 @ 16:05:26
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn