src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tomorrow Belongs To Nobody...

"Your kingdom is of emptiness
Invisible empire of illusion
There's no majesty in your empty words
"
 

Igår var en bra dag som innehöll en hel del stimulans och rogivande sen att kvällen fick gick i samma tecken var det inget fel i.
En polare kom över och vi diskuterade allt mellan himmel och jord och som vanligt så vart jag ensam kvar där med mina tankar och idéer och jag ville absolut inte att diskutionerna skulle sluta för det kändes som man hade massor av grejor kvar som fick vara odiskuterade.

Efter som jag inte plockade undan det jag skulle igår riktigt så får det bli av idag istället, eller så skjuter jag lite till på det hela.
Det gäller att ha stark karaktär när man tar sig an sådant här och det har jag inte för tillfället.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och försöker komma på smarta idéer som ska passa in till den, men det står lite still just nu, får ha melodierna i huvudet så länge så kanske det poppar upp nått, brukar ju vara så.
Kan bli spännande eller ingenting.
Man har ju varit med förr så jag tror på det sistnämnda men den som lever får se.

Jag ska nu snart handla, laga mat och se en film.
Sen tar jag tag i allt annat... eller?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

:) jo den blev lite rolig :)

2010-01-19 @ 16:26:55
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Avarquare

Schysst bild! :D

2010-01-20 @ 09:46:31
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn