src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

When She Is Mute...

"Although the world would call me free
Each day the more her slave am I
"
 

Igår var jag nere på stan och köpte öronproppar och det gick bra så klart, gick även omkring en snabbis och kollade runt på alla affärer ett tag men då jag fan mig själv irriterad över alla människor som inte vet hur eller var dom ska gå så bestämde jag mig för att gå till Mc Donalds för att äta men då det var grym kö gav jag så klart upp det med, det vart Mc Donalds "hemma" i stället.

Senare på kvällen vart det bara slappande och tv tittande, jag jobbade lite till på mitt projekt som börjar ta sig mer och mer.

I dag vaknade jag upp på gott humör men jag känner nu att nått hänt på vägen och jag är inte hundra på vad, dessutom så har en av mina favoriter återvänt till ytan och det är skönt att ha dig tillbaka på ett sätt.

Känslorna jag har inom mig är en del... Ilska, tomhet, ensamhet, rastlöshet, saknad, rädsla.
Kommer inte på någon mer men ni förstår.

Planerna och idéerna är fortfarande många så ni kommer inte att märka någon skillnad får man hoppas.
Nu känner jag den där hungern i kroppen.
Kanske jag skulle laga min köttfärssås idag för då har jag mat för ett par dagar framåt så man slipper tänka på det.

Ser fram i mot den ovissa helgen, vet vad jag vill men inte hur jag ska ta mig dit, men jag bryr mig inte, sätter mig väl ensam på tåget och bara drar, förfesten blir nog tidig och ensam också.
Men jag bryr mig inte, jag klarar mig bara jag får komma i väg lite.
Den som lever får se.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

Tack så mycket! :D<3

2010-01-05 @ 14:25:46
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: Clementina

Ditt projekt är jag mycket nyfiken på, det vet du!

Köttfärssåsen bli väll bra att göra, lasagne kanske? Steget dit är inte långt, tom jag har vågat mig på det fast då med färdig ostsås. Jätteenkelt :)

2010-01-05 @ 15:15:28
Postat av: emma härnqvist/perfektion

haha ja de kan man lugnt säga att du gör ;) allt väl idga då?

2010-01-05 @ 16:51:29
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Du vet att jag inte tänker avslöja det (än).

Det var ingen köttfärssås så nu vet du/ni det också.

2010-01-05 @ 16:56:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Ja, jag vet Mr. Hemlig :) bara kul att pressa dig lite.

2010-01-05 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn