src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bang En Boomerang...

 

Igår hände det igen, mobilen åkte i golvet och vart där efter helt ljudlös trotts att det var min profil på, den var på laddning med precis som förra gången.
Efter lite tvångs omstarter hoppa den på vilket var skönt, kanske den är lika ovan som jag att den används rätt flitigt nu?

Men jag gillar det och trivs med det hela så klart, jag blir så glad, dom där små orden som skickas i nattens mörker och svaren. Jag sitter där sedan och bara ler, vad har hänt med mig egentligen?

Fredag och Lördagen gick i alkoholens tecken, fest hemma hos mig med hög volym och alla var så klart på plats: Me, My self and I.
Det var en lyckad tillställning måste jag säga.

Idag dricks det Squach Orange som är grymt god så här dagarna efter, snart blir det soffläget och kanske en film annars får vi se vilka program man ska reservera, har jag sagt att jag gillar min TV-box?

Nu ska vi göra allt det jag skrivit om här för att sedan invänta flera av dessa ord som skickas.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn