src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise...(II)...

Men håll i dig nu!
Vad är det mitt norra öga skådar?
Är det inte den populära kategorin "Coverama" som fått lite liv och därmed luft under vingarna!

Satan så bra och vad glad jag blir nu.
VA? Skojar du? blir det 22 heta omslag denna gång också precis som den förra Coverama Suprise?

Underbart! Men nu kan jag inte hålla mig längre....KÖR I GÅNG!!!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

"Come on come on
Hurry up Harry come on
Come on come on
"
 

 Grand Sermon - Massive Domain

Gillar så klart både färgerna och motivet här, får tankarna till gates of hell eller liknande.

 Hammerfall - Steel Meets Steel - Ten Years Of Glory

Kanske inte det mest kreativa man kan hitta på till ett omslag men ändå gillar jag det av någon anledning.

 Heavenly - Carpe Diem 

Får tankar om gott och ont, sen att det är snyggt ritat och två tjejer höjer betyget.

 Hypocrisy - Taste Of Extreme Divinity

Ser ut som en slags offerceremoni, me like.

 Lightning Swords Of Death - The Extra Dimensional Wound

Påminner lite om H.R Giger och Aliens tycker jag.

 Master - The Human Machine

Massor av skyltdockor som kommit till liv? Ja, jag gillar nog detta.

 Meat Loafs - Hang Cool Teddy Bear

Kan inte riktigt sätta fingret på exakt vad jag gillar i detta omslag, men jag gör det!

 Misteltein - Rape in Rapture

Påminner lite om tavlan "Skriet" eller så är det bara jag?

 Morbid Carnage - Night Assassins

Våld!!!

 Ozzy - Scream

Vad pekar han på? Varför har han vingar? Varför skriker han inte?

 Poisionblack - Of Rust And Bones

En orm som slingrar sig runt en ryggrad? Underbara färger också.

 Pretty Maids - Pandemonium

Jag bara gillar det här helt enkelt.

 Rise To Fall - Restore The Balance

Gillar tanken bakom här vad den nu kan vara, snyggt helt enkelt.

 Sabaton - Coat Of Arms

Kunde lika gärna vara en etikett till ett öl, satan vad jag skulle dricka det då!

 Salem - Playing God And Other Short Stories

Satan vilket bra upplägg och motivet är hur snyggt som helst!

 Scorpions - Sting In The Tail

Skulle kunna vara ett sigill för nåt, så snyggt!

 Sepultura - Chaos A.D

Förstår inte varför jag inte haft med detta omslag förr? Bättre sent än aldrig!

 Sinister - Legacy Of Ashes

En demon i en grotta, gotta love it.

 Sonicsyndicate - We Rule The Night

"Listen to them: the children of the night. What sweet music they make"

 Steelwing - Lord Of The Wasteland

Mad Max... det är det enda som poppar upp, om och om igen.

 Type O Negative - Octoberrust

Underbart vackert.

 Y&T - Facemelter

Drakar och demoner så snyggt, en riktig ansiktssmältare!



Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ILoveMandy

Wow, hon är mitt drömligg! Thanks!

2010-07-10 @ 12:41:48
URL: http://scars.se
Postat av: ROCKAHOLIC"

nice inlägg!

sv; fan, dom funkar då för mig! och jaa det kommer bli rå nice!

2010-07-10 @ 16:29:24
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

vad avis ja blir! jag vill se honom, han spelar på norway rock ikväll

2010-07-10 @ 17:14:55
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nu ska vi se..

bilden är tagen i mina föräldrars hall och jag ska erkänna att deras sladdars tilhörighet och kontakter och uttag har jag ingen särskilt bra koll på men kan ana att den går till en lampa som inte behövde lysa i sådant dagsljus..?

2010-07-10 @ 17:51:59
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: anake

Vilken härlig överraskning :)Dessa omslag tilltalar mitt sinne: Hammerfall, Sabaton, Scorpions och Sonicsyndicate.

2010-07-10 @ 20:25:09
Postat av: Clementina

Snyggast var Scorpions enligt mig. Men som du vet har jag svårt att låta bli att kommentera alla.....skadad som jag är (hård är jag också...såga, såga, såga):



Grand Sermon - Massive Domain

...nja



Hammerfall - Steel Meets Steel - Ten Years Of Glory

...nja



Heavenly - Carpe Diem

...No no no



Hypocrisy - Taste Of Extreme Divinity

...ok



Lightning Swords Of Death - The Extra Dimensional Wound

...äckliga skelett



Master - The Human Machine

....Åh, nej



Meat Loafs - Hang Cool Teddy Bear

...Oh najj....suck....B



Misteltein - Rape in Rapture

....nja, äcklig på något sätt



Morbid Carnage - Night Assassins

...Hmmm....nej



Ozzy - Scream

Ja ok



Poisionblack - Of Rust And Bones

Ja, ok....fina färger ja.



Pretty Maids - Pandemonium

...småläskig



Rise To Fall - Restore The Balance

...nja



Sabaton - Coat Of Arms

...ja ok



Salem - Playing God And Other Short Stories

Snyggt



Scorpions - Sting In The Tail

Snyggt



Sepultura - Chaos A.D

Nej



Sinister - Legacy Of Ashes

Nej



Sonicsyndicate - We Rule The Night

Mysko typsnittsval ...nja



Steelwing - Lord Of The Wasteland

Nja



Type O Negative - Octoberrust

Gillar bilden men typsnittsval och placering känns mesigt.



Y&T - Facemelter

Fin men lite för barnslig på något sätt.

2010-07-10 @ 20:28:05
Postat av: Richard

Kul att du har ett Nyköpingsband med på listan, då man bor här !!

2010-07-10 @ 21:37:31
URL: http://favoritvideos.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hypocrisy - Taste Of Extreme Divinity! \m/



Jag gillar färgerna, eller mixen av färger på Sabatons nya platta, i övrigt så är det inget omslag ovan som faller i smaken direkt...

2010-07-11 @ 17:29:04
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Last Exit

October Rust eftersom det är en av mina absoluta favvo skivor genom tiderna!



Sen gillar jag Heavenly omslagen oxå... gillar estetiken på den... Svart och vitt.



Sonic Syndicate omslaget kunde jag ha gjort själv... så jag är inte vidare impad av de ;)

2010-07-12 @ 17:43:27
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Kul med en surprise - bara så där från ingenstans! :D

2010-07-12 @ 23:09:26
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn