src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Devils Whorehouse Äntrar Studion...

 

Devils Whorehouse som är ett sidoprojekt för Morgan Håkansson från Marduk kommer inom kort äntra Endarker Studios i Norrköping för att spela in sitt tredje album för att sedan släppa det tidigt nästa år (2011).

Detta kan bli lite intressant att höra när man kollar på vilka som kommer vara med på albumet och man ser ansikten som man allt för väl känner igen.

Devils Whorehouse är:
Morgan - Bas
Makko - Gitarr
Maelstrom - Sång
Hrafn - Trummor

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Michalw

sv: Jag gillar Soulfly just därför, att Max vågar blanda in lite vad som helst i musiken :)



Tränings-dvd med matlagning skulle nog bli rätt enformig hehe. Men varför inte liksom :)

2010-07-04 @ 20:37:42
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag har följt din blogg ett tag men har inte tagit mig tid att kommentera något bara tyvärr.



Så jag återkommer fler gånger de lovar jag.

2010-07-04 @ 20:58:10
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Man tackar, de samma inte för att jag skriver om samma sak men har verkligen samma musiksmak i allafall.

Hoppas helgen har varit varm och bra för dig.

2010-07-05 @ 02:27:36
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn