src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fractured Quantum...

"I'm sick 'n tired of all your questions
Stop telling me lies
"
 

Jag är just nu väldigt hungrig och snus sugen så jag kommer hålla mig kort här idag.
Igår fick jag trevligt besök och tanken var att film skulle ses men det hela slutade med massor av skitsnack och öldrickande, mitt i allt fick jag även ett trevligt telefon samtal också.

Ja så såg det ut igår, idag blir det mat och en film sen har jag visst ostbollar här hemma också, härliga tider.
Sen är det visst Fredag i morgon också?
Fy satan så jävla gött!

Ska ladda på min mobil idag så man kan börja använda den också lite lätt och sen blir det laga mat som sagt och slå på en film, vet exakt vilken jag ska se också.

Äh, så där ja nu går det inte att sitta här längre, måste äta innan jag blir tokig!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn