src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Let Me Entertain You...

"You're my rock of empathy, my dear
So come on let me entertain you
Let me entertain you"

 

Så där ja, då var man tillbaka på bloggen efter en tid av lätt paus i form av lättare och kanske även lite större inlägg här på bloggen, och då vi varit massor ute på äventyr så har det så klart varit välbehövligt med lite fokus på annat.
Men nu är jag alltså tillbaka.

Vi har mest gjort parken osäker med vår närvaro och det har ju varit toppen väder så det har varit riktigt gott faktiskt, i går köpte vi pizza samt chips och dipp för att mysa till det extra här hemma på Fredagen.
Rätt länge sen jag åt pizza med Kevin så det var uppskattat så klart av oss bägge.

Dagen idag kommer troligen gå i samma mönster som dom andra dagarna, just ja vi cyckla till parken igår, Kevin tycker det är alltid lika roligt när jag också cycklar med han.
Sen blir jag trött på min dator igen som börjat bråka med mig igen, måste försöka ta mig råd till ett nytt nätagg så jag kan eliminera det problemet för att nu ännu en gång försöka få liv i den, irreterande.

I går snackade jag också med en vän till mig som det var ett tag sedan man hörde av så sätt, det var nice.

Nä nu har jag en rastlös Kevin brevid mig i soffan så vi får se vad han vill hitta på idag då.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv; Håller med :)

2010-07-03 @ 13:01:06
URL: http://madeleineliinnea.blogg.se/
Postat av: Ida

Visst är den! Älskar låten!

2010-07-03 @ 13:08:07
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm jag tycker tyvärr det är för få kända långhåriga rockers som är snygga och egentligen är det mest hårdrockare de som lyssnar och har det som livsstil) som är snygga.



Fast sångaren i Grave är visserligen läcker..



Nej marilyn Manson är inget jag tänder på..o han har ju blivit mer mespop tycker jag..hmm fast glömde ju Trent Reznor på listan..

Och jävlar!! Dave Gahan!

Måste läggas till omedelbums.

2010-07-03 @ 13:13:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha visst gör dom! tänkte precis samma sak

2010-07-03 @ 14:31:23
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn