src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

No Love Lost...

"Without emotion, your heartstrings break
Snapped and severed to the tune of a tragic, sad cliche
"

 

Så sitter jag här igen och ska skriva om mina dagar, vet inte vad och hur jag ska uttrycka dom förutom att dom är bra.
I natt tänkte jag ta tag i det jag tänkte igår men som aldrig vart av, det är dags nu att böja huvudet i tacksamhet för det jag fått och upplevt.

Känner också hopp och tro på bra saker kommer att hända, att jag kanske ännu en gång kan hitta nått som gör mig lycklig, tyvärr verkar en del hinder ligga på vägen men jag ska vara stark och lyfta bort dom och förgöra dom så jag förhoppningsviss kan få vandra på vägen som troligen leder till lycka.

Sen tycker jag också att det är lite roande att jag uppenbart kanske gjort intrycket att jag både haft tjejbesök och att jag skulle vara kär, detta från två olika kommentarer.
Ni får mig att le mina kära läsare... ni får mig att le.

Så vad ska jag göra idag?
Göra lite av det jag inte hann med eller orkade...
Det blir bra som satan tror jag...

"You wake up, Watch the world go 'round"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha vafan ;D det där är min kommentar du skriver om haha :D jag hoppades ju att du skulle hittat en rocktjej ju ;D

2010-07-28 @ 13:49:45
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn