src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

On The Wind...

"It seems to me you never learn
Play with fire, you get burnt
What's the reason for your sympathy
Why don't you leave me alone
"
 

Vilken dag i går alltså, massor av tänkande fick jag gjort.
Sen funderade jag även på hur och när jag ska ta tag i datorstrulet som jag har med, allt ligger ju här nu lite huller om buller, är nog lite feg än skulle jag tro utan sparar på det hela så att säga.
Men känns som jag skulle behöva lite nya grejor också så vi får se, men som sagt har jag nu ett hjälpligt system som tickar nu, kanske därför jag skjuter på det också?

Sen var det bara soffhäng större delen dagen i går och efter en vecka av konstant utomhus vistelse var det faktiskt skönt, kan tänka mig det blir samma melodi idag med.
I morgon hoppas jag på blir en mer aktiv dag, då är planen att en vän kommer hit och ska kolla film och dricka lite öl, får verkligen hoppas att hon kan då för det är nästan alltid är lika skoj i hennes sällskap.

 För er som är ganska nya läsare här på bloggen så kan jag berätta om att detta är Kevins badring som ständigt är med på våra badäventyr, den köpte jag nog förra sommaren om jag minns rätt och fick då vara med en del i bloggen, men nu är det alltså dags igen.

 För en tid sedan lagade jag även Kevin gitarr då stränghållaren gick sönder, och han vart både glad och nöjd så klart och firade det hela med att sjunga en sång för mig.

Positiva saken i det hela är ju också att helgen är närmare och som jag sagt förut här i bloggen så ser jag redan fram i mot den.
Ska bli en skön helg.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha fast bokstavligt talat är ju skorna riktiga höjdare ;)

2010-07-06 @ 14:38:40
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

det är hemma hos mig :) Nää men försöker ta bilder där det finns så lite i bakgrunden som möjligt. Kan tycka det är fult att ha i bakgrunden på bilder.



det är en hemlis vem han är :) Men man borde kunna lista ut det ;)

2010-07-06 @ 15:06:46
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

Nej inte nicki kin, även om jag skulle vilja det haha. men den här spelar också i ett ganska känt band :)

2010-07-06 @ 16:32:02
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn