src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Relationships...

 


Body Count - Relationships



The Curse Of The Ring är en gammal teori som jag har och den går i korthet ut på att man kan leva lyckligt i ett förhållande i år om man vill, men så beslutas det att man ska förlova/gifta sig och där med åker en ring på fingret.
Så fort den kommer på så förändras allt till den grad att det inte finns någon annan utväg än att göra slut.

Detta är så klart "vetenskapligt" bevisat med då jag själv och vänner i min närhet har råkat ut för detta, gång på gång, offer efter offer.

Sen finns det vissa av er där ute som överlever denna curse så klart och gjort i åratal, då undrar jag vad det kostade och vart ni hittade detta motgift?

Vem sålde ni eran själ till? Eller var det billigare än så??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

sv:

Hade det RIKTIGT gött på Kreta! :-)

Men nu är jag hemma igen. :-S



Hmmmmm.... Det där med ringen... Vet inte, jag har haft ring 2 ggr. Första gången höll i 10 år och gav mig 3 söner, slutade dock väldigt stormigt.

Andra gången har hållit i 2 år med ringen på och det känns som det kan hålla i MÅNGA år till.

Vem jag sålt själen till för att "lyckas" så här bra får jag kanske reda på vid judgement day. ;-)

2010-07-26 @ 01:05:04
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: anake

Den där reklamen är ju helt underbar ;) Jag har varit förlovad och sen gifte vi oss, det höll i 10 år och gav mig två barn. Slutade med en jobbig skilsmässa. Mina föräldrar skilde sig när jag var 18. Så jag tror benhårt på att vara särbos.

2010-07-26 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn