src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Room Of Nowhere...

"Coldness surrounds me,
I´m filled with fear,
In this room of nowhere
"
 

Igår var en rätt tung dag och kväll samt natt faktiskt.
Tankar som egentligen inte borde finnas där var högst levande och verkliga, dom kom tyst och smög på mig och börja smeka min kropp och innan jag visste ordet av så hade dom slagit klorna i mig och höll fast.

Men jag visste som tur var vad jag skulle göra och lyckades till slut mer eller mindre skaka av mig dom så jag klarade mig med lätta klösmärken på rygg och mage.
Luften vart där med mycket lättare att andas och jag kunde gå vidare, lite tung i huvudet är man dock efter kampen men det är kommer gå över ju längre tiden går, nu är jag vaksam och tyst för att kunna upptäcka dom i tid.

Efter "The Curse Of The Ring" så kom jag nu att tänka på yttligare en teori som jag har, måste bara komma på grundtanken och filosofin och ett bra upplägg så kanske jag kan presentera den för er med, ja om ni vill alltså?

Vädert är inte det bästa idag heller och kanske även detta påverkat mitt humör till det lite mer negativa?
Hur som helst var jag i väg och handla lite mat och annat som bör finnas här hemma för min lätta och inte alls komplicerade existens.

Snart ska jag äta lite för att sedan ringa ett samtal, förhoppningsviss ska jag där med byta några ord med min solstråle här i livet, se hur han har det och berätta att pappa saknar han.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; hahha jaa.. det är bara tråkigt.. haha

2010-07-29 @ 15:48:54
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn