src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tattooed Millionaire...

 

En ny undersökning visar att många inte vill ha en partner med tatueringar, en intressant tanke med tanke på att man hittar tatueringar på var och varannan person i dagens läge och det blir ju mer och mer populärt.
Alla är alltså inte så frälsta i den permanenta kroppskonsten.

Underslökningen som genomfördes på Ask Jeeves visar att hela 47% av männen finner det av avtändande med tatueringar på en kvinna och motsvarande siffra för kvinnorna ligger på 38%.
 
 

David Beckham och Amy Winehouse är två exempel på som har gått för långt med sina tatueringar, enligt deltagarna i undersökningen.
Undersökningen visar också att hela 23% har ångrat en tatuering därför ökar nu intresset för att ta bort tatueringar med hjälp av laser.

Som troligen den enda hårdrockskillen i världen utan någon tatuering finner jag detta lite intressant, har aldrig varit specillt intresserad av att skaffa någon heller, är liksom inte min grej?
Både på tjejer och killar kan det vara snyggt tycker jag, precis som vissa känns att dom gått till överdrift.

Beror väl på motiv och upplägg osv. så klart.
Och jag måste ställa frågan, vad anser ni om detta?
Vad är för mycket?
Vad är fult?
Frågan är öppen till diskussion!

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns,som det inte e lika intressant längre med tatueringar det har liksom blivit för vanligt och därmed förlorat lite av sin charm. Tyckte förut att det kunde vara sexigt om en kille hade en fin tatuering,tycker inte det längre,nu när nästan alla har det...som att typ äta för mycket tårta.

2010-07-26 @ 21:27:05
Postat av: Grimgoth

Anonym:



Tack för din kommentar och tanke.

2010-07-26 @ 21:29:53
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det kommer säkert bli skitbra! Jag undrar bara när man ska ta sina ölpauser?! ;)

2010-07-26 @ 21:43:18
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Petra

KAN det gå för långt med tatueringar? Sålänge det är snygga och inte så pjollrigt, däremot skulle jag inte föredra en helkroppstatuering.

Du är inte ensam om hårdrockare utan tatueringar, finnes några sådana här i Götelaborg också. Dock är dom sällsynta.



Till slut vill jag bara säga en sak: Grimgoth är käääär grimgoth är käääääär sjunger lite barnsligt haha :D

2010-07-27 @ 09:59:15
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: lady do or die

random tattueringer så som tassavtryck, stjärnor, tribals osv är jag inte mycket för även om det också kan vara snyggt på rätt person. Och jo det kan gå för långt, jag vill inte ha en totalt tattuerad kille. Hela armar och så - snyggt, men inte från topp till tå. Jag vill liksom kunna se tattueringen också, inte att det ska vara något kladd bland det andra.

2010-07-27 @ 13:58:25
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Sålänge det inte är över hela kroppen tycker jag att tatueringar är jäkligt snyggt, både på tjejer och killar :)

2010-07-27 @ 15:46:06
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Allamagoosalum

Personligen tycker jag inte att det kan bli för mycket. Är bäraren av tatueringarna nöjd så va' fan, kör hårt. Men det säger jag mest för att jag är en av de som många tycker är fööööör mycket tatuerad (jag börjar få ont om plats nu:)

För övrigt fyller min dotter 18 år i september, och vad ska hon få av pappsen? Jo, en valfri tatuering :D



Keep it up!

2010-07-30 @ 02:12:22
URL: http://allamagoosalum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn