src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Thirst...

 

Thirst är en japansk rulle som verkar helt okej och handlingen är som följer:
"En älskad pastor har vigt sitt liv åt att volontärarbeta på stadens lokala sjukhus. Något går fel och pastorn blir smittad av ett virus som leder honom till en smärtsam död för att sedan återuppstå som vampyr. Hans nyfunna övernaturliga krafter befriar tidigare undertryckta lustar och snart är hans tillvaro livsfarlig" (Källa


 
 
  
 

Premiärdatum: 2010-02-19

Något att se fram i mot kanske?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mm, men det är förmodligen för att du inte ser sidan som jag gör i Firefox. Då syns det svarta utmärkt eftersom jag har en vit bakgrund.



Det är ju svårt att göra bloggen bra för alla webbläsare verkar det som och eftersom jag använder firefox, så passar den ju bäst till den!

2010-07-20 @ 19:02:19
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn