src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I'll Let You Down...

"I never wanted you to, no
You said you'd leave but you never did
This time you meant the words you said
and I'll be the one standing with regrets
"

 

Bara man får fundera tillräckligt länge så uppenbarar sig helt plötsligt saker och ting klarare, det hände igår och kanske ni känner igen det också?
Alla små tecken och pusselbitar faller på plats, saker som säkert funnits där hela tiden men du inte upptäckt förens senare och allt blir klart.
Denna måste vi anteckna i den "svarta boken" som ett minne som man kan titta tillbaka på.

Gissa vad det första Kevin sa när jag hämta han på dagis var?
"Pappa, jag vill gå till himpa idag"
Han är så rolig, men det var lite mulet och där med inget vidare väder så vi var hemma och mös med pannkakor samt chips efteråt, detta avnjöts till en del film också.
Idag ville han självklart gå dit med och det är bättre väder idag så det är ingen omöjlighet, dock står lite andra saker på agendan så vi kommer nog inte hinna med det utan det blir andra skojiga saker i stället.

Jag mår som vanligt bra måste jag säga och med den lilla insikt igår så känns allt lite bättre på lite flera plan också, funderade lite på en tanke som återkommer lite då och då med.
"Vart är dom där när man behöver dom"?
Vad exakt jag menar med det är enkelt att beskriva men ändå väljer jag att göra det på detta sätt, vore skojigt att ha igen har jag kommit fram till och är ni skickliga så kan ni säkert läsa mellan raderna här så ni fattar ändå.
(Skratt)

Ska nu lägga energi som alltid på jobb, är ju medlem i div. sajter som man får mail i från så där av blir man tipsad och söker samt har sökt dom av intresse, hoppas dessa fiske linor man lagt ut över havet ger napp snart.
Vore guld värt så klart, under tiden får man roa sig bäst det går med dom små sakerna i livet.

Gjorde en lätt nostalgitripp i bloggen igår också och det är alltid skojigt att göra tycker jag, kolla tillbaka vad och hur man skrev då, även om jag kanske inte hållit på så länge så har jag ändå hunnit med en hel del här.
Råder alla bloggare att göra detta då det är både nyttigt och kul.

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: ztizze

När man har jobb vill man vara ledig och när man inte har ett jobb då vill man inget hellre än att jobba... så är det för mig :) Letar jobb som en dåre nu..

2010-06-15 @ 10:31:35
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: petra

nostalgitrippar är änna gött det. Brukar också titta tillbaka lite då och då och se vilka vredesutbrott man haft och vilka konstiga sjukhustermer man använde "förr" även om det bara var mindre än ett år sedan jag öppnade bloggen. :D

2010-06-15 @ 10:32:01
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: ztizze

SV: Har icke sett den , men jag har hört av dom som läst hans biografi att han utmålar sig själv som en ganska tragisk figur. Såg däremot när han var med i High Chaparall och då verkade han ha ett avslappnat förhållande till det mesta.

2010-06-15 @ 11:00:32
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn