src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Krokus Nya Video...

 
 

Krokus är ett gamalt band som hängt med mig länge nu och jag blir lika glad varje gång jag hör dom faktiskt än idag.

Och när dom då släppte albumet "Hoodoo" den 26 Februari är det alltså nu hög tid för en video till en av låtarna på albumet.



Låtlistan:
1 Drive It In
2 Hoodoo Woman 
3 Born To Be Wild 
4 Rock N' Roll Handshake
5 Ride Into The Sun
6 Too Hot 
7 In My Blood 
8 Dirty Street
9 Keep Me Rolling
10 Shot Of Love
11 Firestar

 

Underbart hur dom fortfarande kan leverera sån här underbar musik!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Seance

Krokus det kan funka! Men hjärtat stannade när jag såg vilka enligt Expressen ska spela ett hemligt gig på Cafe Opera ikväll!!!

2010-06-11 @ 01:21:08
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Mr.MASA

Krokus är bra :-)

Jag såg dem live 2007 (som förband till HammerFall på Arenan) och vad jag minns är dem ett grymt liveband också!



Cheers!

2010-06-11 @ 11:12:05
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn