src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Life Won't Wait...

"I love the way you feel, when I'm inside"

 

I går var det som sagt toppen väder ute och detta innebär att Kevin och jag drog till Himpa och badade och där med är premiär doppet även gjort för mig.
Som vanligt var det skojigt och skönt att vara där och jag undrar vart tiden tar vägen där, vi var säkert där hur länge som helst.

Väl hemma vart det mys i soffan med film för att slappna av lite och landa, kan meddela att jag var skapligt trött efter denna dag och kröp ner i sängen tidigare än vanligt.
Och idag blir det säkert nya spännande äventyr så klart, inte riktigt klart var än bara men den som lever får se.

Härligt att en del av er minns "Crimestory" precis som jag, undrar om man kan få tag i det någonstans?
Vore fan kul att se den serien igen.

Funderar lite på vad jag ska fortsätta att skriva om nu?
Jag är lite torrlagd på såna idéer nu känns det som, allt annat flyter ju på som det bör dock känner jag att jag borde växla till filmens värld då det finns grymma saker att skriva om där med, har snöat in mig lite i musikvärlden nu då det hänt en del spännande där men hoppas på att kunna växla som sagt.

Vilket uppskattar ni läsare mest?
Musiken eller Filmerna? Är det kanske dött lopp?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

För min del får du gärna mixa, men skriv kanske mer om musik än film :)

2010-06-17 @ 19:26:44
Postat av: Grimgoth

anake:

Svårt att mixa i stor utsträckning då det händer mycket inom bägge områden och det snabbt, gäller att hänga med, dock känns som film att man kan ta det mer i "efterhand" så att säga.



Får försöka mixa så gott det går som tidigare, tack iaf för din åsikt, nu vet jag :D

2010-06-17 @ 19:32:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn