src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Metal...

"You can't kill the metal
The metal will live on
Punk-Rock tried to kill the metal
But they failed, as they were smite to the ground
New-wave tried to kill the metal
But they failed, as they were striken down to the ground
Grunge tried to kill the metal Ha,hahahahaha
They failed, as they were thrown to the ground
"

 

Skam den som ger sig heter det och det har jag nu bevisat lite yttligare en gång då jag just nu i skrivandes stund sitter framför min dator som jag haft problem med, hoppas att jag kommer slippa mer problem nu för nu orkar jag inte mer, dock lyckades jag ställa till det med en annan disk där alla mina backups ligger på och det smärtar som fan ska ni veta.
Får se vad datorbutiken säger om det hela annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, lite ligger på en annan disk men inte alls i samma mängd osv. ja ni fattar säkert!

Fördelen är väl att jag nu kan installera Photoshop och tömma kameran och bjuda på dessa omtalade bilder jag yrat om tidigare.

Vill tacka alla ni som uppmuntrat mig med fina och tipsande kommentarer under denna tid så klart, kanske ni ens inte märk nått skillnad då jag lyckats hålla bloggen bra uppdaterad ändå?

För er som inte visste det så är det en av grundstenarna för denna blogg, att alltid försöka vara uppdaterad med nått nytt att läsa för er, en grej jag försökt att efterleva i bästa möjliga mån.
Jag bryr mig om min blogg och er läsare.
Den är som mitt lilla hjärteprojekt kan man säga.

Torsdag som det är idag är ju som man kallar dagen innan...
...Midsommar.
Planen som jag gjort ligger kvar, dock fick jag nys om en annan grej som man kanske skulle kolla till om det blir tillfälle, kan nog vara skoj tror jag.

Annars är jag nu också skapligt laddad bara jag får släppa alla dom tråkiga dator strul grejorna som stört min tillvaro nog nu, wish me luck.

Mot oändligheten och vidare...

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: tess

Jag har bott i tält förut, och det funkar. Dock hände det lite otrevliga saker och av personliga erfarenheter så behöver jag sova "tryggt" för att må riktigt bra. Så de flesta kompisarna bor i tält och har ett camp där vi hänger, bara att vi slaggar i husvagnen. Så det passar perfekt för mig.



2010-06-24 @ 12:53:50
URL: http://www.egowar.se
Postat av: ztizze

Galaxer i mina braxer. Trevlig midsommar på dig :)

2010-06-24 @ 13:25:09
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: anake

Ha en mysig midsommar :)Ser fram emot bilderna du yrat om ;)

2010-06-24 @ 18:44:20
Postat av: Grimgoth

Anake:

La precis upp dom i inlägget "Bilder Från Förra Helgen..." ;)

2010-06-24 @ 18:47:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn