src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mouth Of Empty Praise...

"Raze their faith and feeble ways"
 

Efter ännu ett sånt där möte med min "jobbsökar coach" så är jag lätt inspirerad dock inte alls i den nivå som jag brukar bli men ändå.
Mötet i sig var väl inte så givande men det är ändå rätt skönt att vädra och diskutera lite idéer och annat, hoppas dock mer på resultat snart än bara "tomt prat".

Vädret är på topp ute också efter gårdagens mer grå och regniga så det känns skönt, dock kommer jag nog ändå inte utnyttja det alls utan nog bara vara inomhus.
Är lite en sån dag tror jag, utan någon som helst undanflykter så orkar jag inte helt enkelt.

Man kanske skulle göra nått roligt till bloggen?
Bildmässigt eller inlägg?
Trotts att jag spånat på lite grejor så vet jag ändå inte riktigt vad det skulle vara?

Förslag?

Känns lätt frustrerande nu på nått sätt, hur jag har försökt för ett liv, ja ett liv jag trodde jag visste vad det var?
Och de spel vi måste spela får mig att undra om det är värt det att fortsätta alls?
Men det är ett liv vi måste välja, och medan dagarna passerar upptäcker man ändå till slut att ödet bara inte kan uteslutas.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; all musik var typ bättre förr! och jaa. jag vet inte..

2010-06-08 @ 13:10:14
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Lovar att hälsa! ;)

2010-06-08 @ 13:15:34
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: ztizze

Jag håller med dig... det känns tröstlöst med jobb och allt... fast man försöker och strävar framåt så står man stilla kvar där bak..på nått sätt.



Sv: Allt var bättre förr :)

2010-06-08 @ 13:38:44
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jag tror inte på ödet alls faktiskt.

2010-06-08 @ 14:29:59
Postat av: Heyli

tackar så mycket för tipset om fett på brännsår! måste jag testa nästa gång, för det lär ju bli en nästa gång, frågan är bara när :p fast jag har typ aldrig fett hemma kom jag på nu, bara becel-smör ibland och olivolja haha. olja däremot kan man ju skaffa sig, kan ju va bra om man ska ut och cykla också :p



och ja, soffan är delvis photoshop. google sketchup först och sen fixat skuggor osv i ps :)

2010-06-08 @ 15:54:25
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Det är bara att kämpa vidare i uppförsbacken, plötsligt händer det (som de säger i... är det Triss-reklamen?).

Fortsätt tänk utanför ramarna. Vid sidan av jobbsökeriet får du unna dig lite tid åt det du verkligen tycker är roligt. Det skulle inte förvåna mig om det är där du får ditt "nya liv".

Om det sedan främst är ekonomisk eller själslig lycka återstår att se. Hittar du en lösning där du får en lagom stor bit av båda, har du hittat en skön livsnyckel. :)

2010-06-09 @ 09:39:26
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn