src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Please Please Please...

"Nobody Wants Him
He Just Stares At The World
Planning His Vengeance
That He Will Soon Unfold
"

 

Igår fick jag äntligen lite luft under vingarna och det känns skönt, lustigt hur saker kan påverka en och sen när man överlever dom så känns plötsligt allting lite bättre, man slipper helt den där oron som man haft i kroppen.

Idag är det Fredag och det är alltid lite extra skönt, känns som om jag skulle vilja göra nått idag, typ bara gå ut en liten sväng eller liknande vi får se hur det går med tanke på vädret och kanske även lusten.

Finns egentligen inte så mycket att tillägga och jag tycker nästan lite synd om er stackare som sitter och läser dessa inlägg då det känns som jag är i en tråkig period just nu där det inte händer så mycket, men det händer en del också bakom kulisserna som ni inte får se så klart men det är inte så jätte mycket eller spännande kan jag lova.

Ni får helt enkelt stå ut lite samt återkomma lite senare som alltid då det finns nått annat mer roligt att läsa om inom hårdrocksvärlden.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn