src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rattle Your Bones...

"I’m gonna rattle you bones
Girl I’m gonna rattle you bones
Tonight
"
 

Efter helgens små äventyr var det en seg Söndag med inga som helst spännande aktiviteter, bara soff koma läge men ändå känner jag mig jäkligt laddad för veckan som ligger framför mig.
Kanske är det för det äntligen är dags för ännu en Kevin vecka?
Saknat han lite så där extra mycket så det ska bli skönt att få träffa han nu faktiskt, samt att det brukar hända lite mer saker när han finns vid min sida, man blir liksom lite mer aktiverad.

Vädret är ju rätt nice idag så jag kan tänka mig att han vill gå ut lite idag eller liknande, får hoppas att det blir bättre väder nu också i veckan så vi kanske kan dra nått neråt himpa, dags för mitt premiär dopp då också är det planerat.

Annars så kommer allt i mitt liv gå på gammal rutin så att säga, hänga kvar där på kanten och söka vidare efter lösningar och ett jobb i korta drag, vill inte tråka ut er allt för mycket med sånt.
Allt är som det bör där känns det som.

Vill också passa på och tacka alla ni som besöker och kommenterar min blogg dagligen, allt flyter ju liksom bara på så det är lätt att glömma bort.
Men jag är evigt tacksam för er ska ni veta, det är ni som gör det hela värt att fortsätta blogga vidare om spännande saker samt andra saker.
Tack mina underbara kära läsare för att ni finns!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Visst är det haha! Kan säga att konserten igår var över alla förväntningar ;D I'm happy!



Härligt med Kevin-vecka :) hoppar att det blir soligt så ni kan göra en massa roligt!

2010-06-14 @ 11:38:21
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jo det gör ju det, men precis :) man kan ju inte datanörda alltid!

2010-06-14 @ 14:41:39
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; yes I like it! =)

2010-06-14 @ 15:21:20
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: anake

Ha nu en mysig Kevin-vecka ;)

2010-06-14 @ 20:23:25
Postat av: Grimgoth

anake:

I will...

2010-06-14 @ 20:38:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn