src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svaren På Frågestunden...


Då var det äntligen dags för mig att besvara era många och spännande frågor.
Det är en del kluriga och roliga som vanligt, man slutar aldrig att förvånas över er fantasi.
Nu kör vi i gång då.

Rebecka
Vad tycker du om bloggen klackarnaitaket som var på Blogawards i höstas?
Svar:
Det är första gången jag hör talas om den så jag har ingen åsikt.

Lady Do Or Die
Drömligg?
Svar:
Oj, svår fråga och jag ser det nog inte så faktiskt utan får förklara så som Motörhead sjunger: "A little fantasy, involving you & me" och "Just one more chance, the horizontal dance".
(Hoppas du fatta nått där)

Har du någon udda/freaky vana?
Svar:
Vet faktiskt inte men skulle jag säga nått så är det väl att jag alltid kollar så ytterdörren är låst.

Favoritblogg?
Svar:
Alla som jag läser och kommenterar, vill inte glömma någon eller rabbla så ni vet nog vilka ni är.
(Är rätt många faktiskt)

Sanibo
Höjdpunkten i sommar?
Svar:
Helt klart Sonisphere, sen alla andra små äventyr som jag hoppas att sommaren kommer att bjuda på.

Vad är något av det roligaste Kevin har slängt ur sig?
Svar: Det är så mycket och som vanligt kommer jag inte på nått direkt nu, men vi har ofta nu rätt roliga diskutioner om att pussa tjejer, och när man berättar att man har pussat tjejer och annat så kollar han stort på mig som det vore nått fel på mig, i bland kan han då slänga ur sig "Va äckligt". Om ett par år så kommer det garanterat låta annorlunda.

Konsert eller festival?
Svar:
Uppskattar bägge lika mycket faktiskt, skulle vilja lägga till spelningar också.

Öl eller JD?
Svar:
Det är samma här faktiskt, kombinera är nog det bästa, länge sedan jag drack JD nu faktiskt.

Om du fick välja: slänga alla din bandtröjor eller din plansch och flaggsamling?
Svar:
Inget av det så klart, skulle inte vilja slänga några samlingar, men här är det väl bara välja och kasta liksom, bägge skulle ta lika hårt, sen skulle jag plocka upp och sno tillbaka där jag kastat det ;)

Michaela
Bästa liveupplevelsen?
Svar:
Judas Priest, Helloween, D.A.D, Entombed, Astral Doors, Abramis Brama, Scorpions, Pink Cream 69, Lake Of Tears, Europe, Nightwish, Blind Guardian, Accept, U.D.O, Motörhead,Styx, Hellfueled, Arch Enemy, DIO, Heaven And Hell, Black Sabbath, Aerosmith, Meat Loaf, Amon Amarth, Dark Tranquillity, Marduk, Backyard Babies, Hardcore Superstars, Falconer, Lion´s Share, Iron Maiden, National Teatern, Dark Funeral, Kiss (Trotts att dom sög get pung var det kul att ha sett dem)  och alla "The Crash" spelningar (Inga spec. band ja kommer på dock, är så många kvällar så) Säkert glömt nått band ändå så.
(Listan är tagen från tidigare frågestunder)
 
Rebecca
Vad för typ av filmer tittar du helst på?
Svar:
Jag gillar dom flesta sorterna, kan lika gärna se en komedi som en skäck till splatter liksom, är rätt öppen så tror jag.

Har du en film du kan rekommendera?
Svar:
Den senaste jag såg tror jag var Zombieland, den var bra. Samt Ninja Assassin och Boncock Saints II även om dom två innehåll viss besvikelse.
Annars får du kolla in mina Filmtips eller Filmspecial.

Favorit tv-serie?
Svar:
Cougar Town, How I Met Your Mother och remaken av V som slutade grymt spännande nu innan sommar uppehållet. Dessa såg jag direkt ett nytt avsnitt kom.

Nämn fem saker du inte skulle klara dig utan.
Svar:
Mat, Vatten, Snus, Kevin, Dator, Internet, och Tv.
Vart visst 7 saker jaja.

Vad dricker du helst?
Svar:
Beror på tillfället men Vatten, Juice, Läsk, Öl och Whiskey. Det var det jag kom på nu.

Favorit matträtt?
Svar:
Just nu är jag grymt sugen på pizza eller hamburgare, men det finns mycket god mat där ute.

Vad läste du på gymnasiet?
Svar:
Energi programmet gren VVS.

Vad jobbar du med nu?
Svar:
Inget.

Lyssnar du på någon annan musik förutom hårdrock?
Svar:
Självklart! Punk och progg sen gjorde jag en lista på lite andra låtar och grupper på bloggen för länge sen, den hittas här. Den har så klart utökas men den ger nog en bra bild ändå.

Petra
Vad kom först: hönan eller ölen?
Svar:
haha, det var en udda fråga! Ölen svarar jag rent spontant, var det rätt?

Clementina
Följde du bröllopet mellan Vickan och Daniel?
Svar:
Såg oroväckande mycket av det på TV faktiskt.

Skulle du vilja ha gift dig med Vickan?
Svar:
Nej det tror jag inte.

Skulle du vilja ha gift dig med Daniel?
Svar:
Nej det tror jag inte.

Är du kär i Madeleine?
Svar:
Nä, men hon är rätt snygg för det.

Har du hånglat med Silvia?
Svar:
Nej.

Tycker du kungen är snygg?
Svar:
Inte speciellt.

Skulle du vilja ha varit på Metaltown?
Svar:
Självklart!

Vart har du varit i helgen?
Svar:
Hos farsan med fru. 

Var du på Vickans bröllop?
Svar:
Nej.

Vad inspirerar dig?
Svar:
Det är så olika, mest saker omkring mig, nätet, tv, musik men även natten och Kevin kan skänka mig den ro jag behöver.

Har du våfflat håret någon gång?
Svar:
Nope.

Använder du hårinpackning ibland?
Svar:
Nej, men har gjort dock inte alls regelbundet.

Hur ofta klipper du dig?
Svar:
Inte alls, självtoppar då och då men jag är väldigt slarvig på den punkten tyvärr.

Dricker du kaffe?
Svar:
Ja, det klarar jag av men det händer typ nästan aldrig. 

Använder du solcremé eller är det mesigt?
Svar:
Nä, men gjorde det en gång på SRF för att inte bli för bränd.

Blir du lätt brun?
Svar:
Ja det har jag fått för mig, iallafall i ansiktet.

Varför använder du inte dina stringbadbyxor längre.....du är ju superhet i dem?
Svar:
Du måste förväxlat mig med Borat.

Kan du simma fjärilssim?
Svar:
Nä.

Vanadesse
Mest överskattade och mest underskattade band?
Svar:
Svåra frågor, men spontant får jag säga Guns N Roses nu med bara Axl kvar, och han är lite för mycket diva för hans eget bästa och sen skulle jag nog säga Crashdiet för jag förstår samtidigt som jag inte gör det vad som är så bra med dom och sen måste ju grabbarna lära sig snacka med media lite bättre, gränsar lite till löjligt ibland.
Finns säkert fler band men kommer inte på några nu.
Underskattade band: Är väl alla okända garageband som inte blivit upptäckta än för jag är säker på att det finns massor av sådana där ute med en vilja och kraft samt musik att backa upp det hela med.

Ditt bästa konsertminne?
Svar:
Det hittar du lite längre upp i inlägget.

Tommy
Ge mig en topp-5-hårdrockslåtar-of-all-time?
Svar:
Number of the beast, Ace of spades, Breaking the law, Heavens on fire och I wanna rock.
I morgon är det säkert fem nya om inte mer ;)

ILoveMandy
Har du någon fetisch? Om inte - vilken extremfetisch skulle du kunna tänka dig att prova på? Skulle du till exempel kunna tänka dig att ligga med ett löv om du visste att ditt drömligg tänder på det?
Svar:
Är rätt öppen så skulle jag tror och villig att testa det mesta inom vissa gränser så klart och om mitt drömligg skulle vilja se mig testa ett löv så kanske jag skulle det?
Misstänker att hon ställer upp på det jag vill så då är det väl lite ge och ta.
Mer specifica saker eller liknande är nog inget jag skulle skriva här på bloggen.

Vad är mest hårdrock over all?
Svar:
 Svårt att svara på så där faktiskt, det viktiga är att du är dig själv ovasett om du är kostymklädd och korthårig så som typisk hårdrocks look, har man musiken i blodet så har man det liksom, inget som säger vad som är rätt eller fel tycker jag, man vet om man är hårdrock eller inte ovasett vad andra tycker eller tänker samt säger. Blir bara löjligt att säga "Du är eller inte hårdrock" för man vet aldrig vem människan är framför en, detta gäller i så många andra fall också än just detta. 

Så där det var alla frågor och svar och jag vill ännu en gång tacka alla som aktivera sig i detta, det var roligt som vanligt.
Får se när och om det händer igen, brukar ju inte köras för ofta.

Vill också samtidigt informera alla att bloggen kommer försöka efter bästa mån köras som vanligt men jag har ännu en gång drabbas av lite datorproblem tyvärr så jag hoppas ni har lite överseende med detta och vi hoppas på att kunna lösa detta så fort som möjligt så klart.

Var det någon som känner att dom missa det hela och vill komma med frågor i efterhand så går det så klart bra.

Cheer!!

Kommentarer
Postat av: ILoveMandy

Jag vill veta: Har du någon fetisch? Om inte - vilken extremfetisch skulle du kunna tänka dig att prova på? Skulle du till exempel kunna tänka dig att ligga med ett löv om du visste att ditt drömligg tänder på det?



Och så... Vad är mest hårdrock over all?

2010-06-21 @ 12:43:10
URL: http://scars.se/
Postat av: Clementina

Borat......du, försöka inte prata bort det här nu. Du är ju jättesöt i dem badbyxorna. Använd dem ofta nu så vi alla får njuta av lite ögongodis. :)

2010-06-21 @ 12:58:47
Postat av: ILoveMandy

Tack för jävligt bra svar ;)

2010-06-21 @ 13:00:12
URL: http://scars.se/
Postat av: Flickvall

"Boncock Saints II ", fick mig att fnittra lite. Shit vilken mes jag är :P

2010-06-21 @ 17:06:51
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Sv: Tack! Jag bor i Götet nu. Flyttade hit direkt efter gymnasiet eftersom jag fick jobb och längenhet här :)

2010-06-21 @ 18:14:23
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Grodan

Kul läsning :)

2010-06-21 @ 18:44:21
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Michaela

Riktigt bra svar på sista frågan måste jag säga

2010-06-21 @ 23:14:25
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

meh fan nu glömde ju jag fråga nåttt!! :o

2010-06-21 @ 23:40:45
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Vilka bra frågor - och svar! Kanonkul att läsa och få ytterligare en pusselbit i mysteriet Grimgoth :D

2010-06-22 @ 13:42:02
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: ROCKAHOLIC"

good answers! ;)

2010-06-22 @ 19:24:21
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Petra

aa det får duga som svar :D hoppas du hade en trevlig helg.

2010-06-23 @ 00:10:02
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn