src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Syntykoski Syömmehessäin...

"Cause I am sick of this way of life
As life is sick of the way we pretend
But I have walked with Death hand in hand
And Death's own hand is warmer than my own!
"

 

Igår var en rätt lugn dag faktiskt, Kevin och jag var både ute och inne kan man säga och det var en soft dag.
Sen på kvällen satte vi på en Scooby-Doo film, ni vet dom otecknade?
Hur som helst så fullkomligt älskar han dom och skrattar och säger då och då "Akta diiiig", så inne och exalterad är det sällan jag ser han när han kollar på film, sen att Scooby-Doo och mysterie gänget verkar vara favoriter just nu gör det hela inte sämre så klart.

Med mig är allt fortfarande bra och nu har vi nått mitten av veckan också vilket känns nice för då är det inte långt kvar till en troligen underbar helg, hoppas alla saker går i lås där med så klart, men det brukar inte vara några problem så.

Annars finns det inte så mycket att förtälja just nu känns det som utan mitt liv flyter på som vanligt kan man väl säga och allt känns hyfsat bra.

You are my Fetish som Joan Jett sjunger... och vad det hade med allt och göra har jag faktiskt ingen aning om men det kändes bra att skriva.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Mitt i veckan är det för oss....men för alla som har en plåt till AC/DC är det "dan före dopparedagen" ;)

2010-06-02 @ 11:47:25
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Önskar man vore lika lätt road som barn... eller vänta det är jag nog O_o

2010-06-02 @ 17:13:49
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Nu har jag och barnen sett Scooby möter Batman. Den var schysst!



Jag kanske gör som du säger och skriver något om den gamla Batman-filmen också. Jag har dessutom en dvd med en dokumentär om bara den filmen :)

2010-06-02 @ 23:55:44
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn