src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Twice The Fun...

 

Så där ja, då överlevde man en Midsommar till då och det var väl inte så blodigt det där tycker jag, jäkla skönt att regnet höll sig borta i alla fall.
Jag var hela tiden hos min granne och umgicks till dom skulle dra tror jag, dom skulle ut till himpa och sitta där ett tag och då passa jag på att dra till Lejongropen i stället då jag visste att en del av mina polare satt där.
Och planen var väl egentligen att kanske inte stanna så länge utan återgå till grannen typ, men jag hade så snuskigt trevligt så jag vart kvar till den graden till och med så jag gick med ut på korgen, det var riktigt onödigt kände jag, förövrigt är det ta mig fan det sista gången jag drar dit då det är fan så tråkigt och dyrt där.
Bojkottningen är på!

Så vad gör man idag då?
Har ingen susning, men det blir lungnt i alla fall, bara bura in mig hela dagen tror jag, måste vila min stackars hals får vi skylla på, jag låter ju som en kraxande kråka men det stoppar mig inte från att prata endå.
Hur som helst så orkar jag nog inte sitta här nu mer och försöka vara kreativ för att endå bara fylla ut med massa ord i meningar.

Ska äta gott och unna mig nått litet extra känns det som.


Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Tackar! Fast bloggare har jag varit längre, det är bara sheriilyn.blogg.se som fyller år :D

2010-06-26 @ 13:31:34
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Japp, jag hade en jättemysig midsommar. En lugn och skön dag/kväll med en kompis =) hoppas du får en bra lördag med!

2010-06-26 @ 18:10:45
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn