src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Arma Gathas Debut Platta...

 

Arma Gathas är ett ganska nytt band som intagit scenen, medlemmarna kommer från lite olika band och har nu bildat detta härliga band.

Den 27 April 2010 kommer dom släppa sitt debut platta vid namn "Dead To This World" via Metal Blade Records.



Skivan kommer att innehålla 13 härliga spår.



Låtlista:

1. Antagonist
2. The Rise And Fall
3. Losing Hope
4. The Lies Of Man
5. The Damage Done
6. Liberate Me
7. Depopulation
8. New SAVIOR
9. Generation Doom
10. Protagonist
11. God's Wrath
12. Constant Hunt For Blood
13. Our Last Goodbye - Our Final Breath

Medlemmar:
Simon Füllemann - gitarr
Che Snelting - sång
Marc Niedersberg - gitarr
Max van Winkelhof - trummor
Alex Lahnsteiner Härtel - bas

Här får ni även ett litet smakprov av vad komma skall:
 

En grupp som vi ser fram i mot att se mer av, inte sant?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Darjish:- Heavymetal, nice design and a lot of attitude!

sv; visst är den?! Har typ knarkat den hela dagen! :)

2010-03-01 @ 21:55:21
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Pink Guerilla

Kan inte bestämma mig om jag gillar det eller ej:)

2010-03-02 @ 11:31:27
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: ztizze

Arma Gathas är lite för elakt för mig, men så är jag gammal som gatan också... Bandet som jag gästade Eurobowl två gånger med är hårdrockcoverbandet (långt ord) Overturner. www.myspace.com/overturner

2010-03-02 @ 11:39:32
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn