src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

It Is Me...

"You can't feel me at all
I am hidding behind the wall
Look out behind you, what do you see
I'll bet you see nothing, because it is me
If you think that you're the one
And if you're next, don't try to run
"
 

Det var riktigt tråkigt väder igår, grått och regnigt och jag tror jag kände av det lite extra då jag var seg mest hela dagen.
Men vi satsade på att vara hemma och busa och mysa lite, kan inte komma på nått speciellt som hände utan det var bara en bra dag over all.

Idag verkar det vara samma typ av väder så man får väl se hur det blir idag, vore skönt och komma ut lite men inte om det regnar och är allmänt trist.
Vart tog den där våren vägen egentligen?

Snacka lite snabbt med en polare på telefonen också för att kolla läget och planera in nått skoj i framtiden, det var lite skoj och höra hur han hade det med då det var ett tag sedan.
Sen höll jag på att bli galen då två försäljare ringde och nästan efter varandra också.
Trotts att det är trevligt när telefonen/mobilen ringer så klarar jag mig utan dessa försäljare.
Men vill heller inte missa bra erbjudanden.

Idag har jag även planerat in vad vi ska äta och det är inte ofta det händer, men jag vart så sugen och Kevin var på idén.
Så det blir Grimgoth´s hard korv i ugn med rocking lök and cheese!
Vill ni kan jag ta kort och berätta mer om den goa maträtten?

Och för er som sitter och väntar på mitt "Special Inlägg" får tyvärr vänta ett tag till, då jag tog vatten över huvudet, men jag planerar ett annat ämne.

Näää, nu ska jag pyssla med annat innan Kevin kommer hem igen.

Cheers!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn