src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Naked...

"Built a house of cards around your heart
Show yourself to no one
Wear a mask
Didn't think you'd tear it all apart
Didn't know you had the nerve for that
"
"Every little bit of me is naked
I am naked now
"

 

När jag steg upp i morse var jag lite seg men nu är jag i gång igen och det slog mig, efter som jag ofta skriver såna här "vanliga" inlägg om min lilla vardag och liv för att sedan uppdatera bloggen med andra intressanta saker.
Så känns det ibland då jag sällan får kommentarer på just dom som ingen läser dom.

Och fan det är ju guld, för det innebär ju att jag kan skriva precis som jag vill och kanske hitta på massa saker?
Som att jag är jättekär i en tjej som jag dejtat nu i en månad.

Eller att jag blivit mångmiljonär och är fortfarande singel?
Ja möjligheterna är många.

Men jag håller mig ändå till sanningen för den är ju äkta och det är den linjen jag kör på och alltid gjort, även om man kanske mörkar eller tonar ner delar av mitt liv så klart.
Tycker ändå att jag varit nästan lite otäckt ärlig i bloggen genom tiden ändå så.

Igår såg jag en del film och bara fanns till, lugnet före stormen kan man säga.
Och vad jag ser fram i mot det mina kära läsare, ska bli så skönt.

Så nu ska vi förbereda och slå i hjäl denna dag på bästa möjliga sätt, och jag hoppas att den tar slut lika fort som dom senaste dagarna.

Jag lämnar er där med för i dag och låter er smaka på orden:

"But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
"

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn