src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pizzeria Isabella...

 

Då jag ogillar att laga mat som ni säkert redan känner till så är det perfekt med en pizzeria på gång avstånd.
Beställde en gyros tallrik med pommes och blandad sås.
Gyros är förövrigt ett fenomen som verkar bara existera inom Östergötlands gränser eller så har jag bara fått för mig det?

 

När jag betalade fick jag även ett stämpel kort av han, vilket jag tycker alla pizzerior skulle ha.
Det är ett perfekt sätt att locka och behålla kunder på, sänkta priser är också en smart grej.



När jag rotade i plånboken efter stämpel kortet så jag kunde fota det så hittade jag en lapp som låg i en sån där önske kaka som man får på kina restauranger ni vet?

 

Tycker den var väldigt passande på mig.
Hoppas det slår in också.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Gyros kommer väll från Grekland så det kanske finns utanför Östergötlands gränser.... :) Jag kallar det kebab....eller är det fel?

Vad är det för en piffig duk du har på bordet? Har du broderat den själv? (oh, jag är ju så rolig som du vet).

Lappen i önskekakan kommer ju självklart stämma in. Det gör de alltid.

2010-03-06 @ 16:08:42
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Tänkte mer här i Sverige men du har så rätt ändå.

Det är ju min Deicide duk, den måste jag väl haft med förr i bloggen?

Om inte så kommer den med nästa gång jag gör ett "samlingar" inlägg :D

2010-03-06 @ 16:17:50
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Ja, gyros verkar bara finnas inom Östergötland.

Här hemma i Västergötland finns det bara kebab och det ska vara som gyros hos er.

Ni har om jag inte minns fel både kebab och gyros?

Gillar inte eran kebab så brukar alltid beställa gyros när jag är i Norrköping. =)



Händer för mysigt ikväll då?

2010-03-06 @ 18:06:16
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Sensuella Isabella... eller hur är det nu han skaldar, Tompa Ledin?

2010-03-06 @ 19:52:07
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn