src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Poisionblack´s Nya Platta...

 

När gruppen Poisionblack rapporterar att dom ska släppa nytt är jag en av dom som spetsar mina öron i alla fall.
Skivan kommer heta "Of Rust And Bones" och släpps den 24 Mars i Sverige men kommer att finnas i andra länder som t.ex. Finland redan den 17 Mars och Tyskland, Österrike och Schwiez den 19 mars.
Allt sker via bolaget Century Media Records.



10 spår kommer att finnas med på denna skiva.



Låtlistan:

1. My Sun Shines Black
2. Leech
3. My World
4. Buried Alive
5. Invisible
6. Casket Case
7. Down The Drain
8. Alone
9. The Last Song
10. Half Past Dead (bonus låt)

(Den begränsade upplagan av digipack versionen med bonus låten "Half Past Dead" kommer bara att släppas i Finland och Tyskland)
(Dock kan man redan nu avnjuta detta spår via deras Myspace sida)

Snacka om fusk!
Men ändå så kommer jag så klart välkomna detta släpp med öppna armar.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Jamie

Haha jag får nya kläder snart.

2010-03-03 @ 19:24:37
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag har lagt en länk till din blogg från min. Du har ju en av de bloggar jag läser så ofta jag kan.

:-)

2010-03-03 @ 22:29:27
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn