src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Project Bokhylla...

 

Nu undrar ni säkert vad som är på gång hemma hos mig?
Det är nämligen så att jag haft ett projekt som gått undera namnet "Project Bokhylla" säkert sedan 2004 och nu har jag äntligen kommit över lite material så vi kan verkställa det hela.
Dock fattas lite små grejor men det ska vi införskaffa så fort det går för nu är jag laddad!

Efter som jag kommer låna lite verktyg av min farsa är han där med så klart inbjuden och hjälpa till precis som Kevin och där med kommer det att byggas av tre generationer "hantverkare".

Detta kan ju alltså inte gå fel?

Löftet om att jag ska bygga det hela med blåkläders brallor på kommer där med infrias och det andra löftet med bar överkropp får vi se då det ska ut kort och liknande här på bloggen så klart när vi väl skrider till verket.
Hoppas jag hittar byxorna nu bara och att dom passar!

Spännande va??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

kul att ni ska bygga bokhylla! :D det blir roligt att följa :) såg att ni redan hittat byxorna också, är bara att börja nu då ;)

2010-03-28 @ 22:13:37
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn