src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock And Roll...

"Just let me hear some of that rock and roll music"


Jag tror det här det börjar, ska man lyssna på hårdrock så är det bara lyssna på denna låt och smaka på dess text.

"It's got a back beat, you can't lose it" - Man blir aldrig förvirrad i dess väg utan man hittar alltid hem och känner sig välkommen.

"It's gotta be rock and roll music,
If you wanna dance with me
" - Vill du vara med mig och leva i min närvaro så vet du spelregeln.

"I've got no kick against modern jazz" - Jag förstår annan och andras musik, men förstår dom min?

"That's why I go for that rock and roll music" - Vart jag än är i livet eller på vilken plats så är du alltid med mig i mitt hjärta.

 "Man, they were blowin' like a hurricane" - Att stå bland systrar och bröder och avnjuta musiken live är det aldrig någon som kan ta i från oss denna upplevelse eller minnen.

Ännu en gång är det dags för dig att välja sida... Väljer du min så glöm aldrig: "It's gotta be rock and roll music,
If you wanna dance with me
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: det var riktigt gott också :)

2010-03-09 @ 14:00:12
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn