src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sportlov På Ica...


Det är inte bara dom som går i skolan som har sportlov utan även våra bekanta ansikten i ICA reklamen har det.
Så nu snart i en vecka har vi fått sett dessa vikarier, vilket jag tycker är lite intressant.

Vet inte riktigt vad temat är denna gången, men jag får lite känsla av att det är lite av filmen Ondskan.
Kan denna känsla vara rätt eller beror det hela bara på Andreas Wilson?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

ICA-folket har en förmåga att kunna återuppfinna sig själva och hela tiden skapa nytt. Praktikanten var också en riktig hit :D

2010-03-05 @ 22:10:44
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: anake

Jag bara älskar ICA reklamen ;)

2010-03-05 @ 23:02:20
Postat av: Grimgoth

anake:

Jag meeed!!

2010-03-05 @ 23:04:00
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

ICA-reklamen är både lyckad och bra. Otroligt bra satsning för ICA själv. ICA-Jerry har ju en fan-grupp på Facebook med 250 000 medlemmar. Ett lyckat koncept i ICA´s vidare marknadsföring som sker i sociala medier, dvs tex Facebook. Hur coolt som helst för ICA. Ännu mera uppmärksamhet. (Du vet seminariet jag berättade om i veckan, sociala medier, mycket snack om denna typ av exempel).

2010-03-06 @ 07:16:13
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Kan jag tänka mig det är ett collt fenomen precis som du säger.

2010-03-06 @ 07:53:36
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn