src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Eyes...

"Oh no - they're at it again
Looking inside my secrets
Coming through cracks before I mend the wall
"

 

När jag har tråkigt så händer det att jag sätter mig framför datorn och Photoshop.
Detta är en sån gång.

Denna gång lekte jag med mitt öga lite.

"In my invisible dreams
When no one is watching
I'd make the whole world blind and I'd be free
"

Så jag kommer nu lägga ut det hela så ni kan njuta av det.

"Just the eyes
Those eyes
"

Mycket nöje!

"Cause nothing stops the eyes"

Orginalet:


En annan färg på dom.


En blå härlig FX på dom.


Dark Demon Eyes.


Hypnotic.


Hypnotic #2


Pupill.


Red Eye.


Heaven Thorn Us under.


White.


Dom är rätt enkelt gjora men ändå tycker jag att resultatet vart rätt okej.
Vilken vart din favorit?

"Bedizens eyes paralysed with blasphemy
Written in flesh across the howling ether
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja nicenice, många trevliga och roliga människor, sånt gillas:)

hoppas du har en nice kväll!!

2010-03-29 @ 21:42:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Clementina

Jag gillar orginalet och "Dark Demon Eyes" bäst. Jag har ju lite ögonfobi dvs lite svårt att pilla och fixa med ögon, så den sista "white" tycker jag är läskig.

Det har jag nog berättat förrut om min ögonfobi. Jag har väl sagt att jag har svårt att titta på för stor, taggiga kaktusar för jag får ont i ögonen av taggarna som jag tror skall sticka mig. Ja, jag vet att jag är lite knäpp....haha.

2010-03-29 @ 22:22:02
Postat av: Heyli

näst sista va coolast!



hmm vad är streaming? och vad är de för säsong som går på tvn nu? vi är inne på säsong tre vi, vill bara se mer och mer :p



hehe jaa jag har inget emot konkuransen, ska bara bli roligt att följa, vem vet jag kanske blir så inspirerad att jag måste bygga en egen :)

2010-03-29 @ 22:26:36
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket! Kul att du ville vara med. Nu får du ju fortsätta läsa hur de nya paneldeltagarna sköter sig ;)

2010-03-30 @ 06:47:26
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: anake

Gillar Heaven Thorn Us Under och Pupill bäst :)

2010-03-30 @ 19:58:09
Postat av: Vanadesse

fint med bruna ögon. önskar att jag hade det :)

2010-03-30 @ 22:26:00
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn