src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Shadows Are Alive...

"As the daylight fades you must go inside
'cause this is a story of a man in the night
The black sky is closing in on you
A child prays she is one of the lucky few
"

 


Då sitter man här med Måndag och det är lite skönt på ett sätt för igår var ingen rolig Söndag, vet inte varför jag ogillar den dagen men så är det, dock var det positivt med omställningen av klockan för på så sätt försvann den fort.

Kevin lyckades ändå förgylla tristessen med sin närvaro, men nu är det så där läskigt tyst och tomt som det brukar vara.
Men jag har lite möten idag så sysselsatt kommer jag vara.

Mina tankar är inte hos mig längre utan dom svävar någonstans där uppe i det blå och där med är dom inte i mig som dom bör vara, finns en del att tänka på antar jag.
Dom är nu på en annan plats och det känns lite jobbigt för jag vill ha dom hos mig.
Men även det har nått positivt för då kan jag tillåta mig själv att bli så där tom i blicken och bara sväva med dom ett tag, bara se världen på det där sättet jag brukar.

"I learn to free my mind
Myself I now must find
Once more, once more
"

Samtidigt som man egentligen inte skulle klaga utan "ha det bra" som jag egentligen har på många plan så känner jag ändå att det är tungt nu.
Men försöker se det positivt och sluter ögonen och hoppas på att det är bättre när jag väl öppnar dom.

Vid såna här tillfällen önskar jag att ni inte läste min blogg, men jag väljer ju vad jag ska skriva och där med visa.
Det är skönt att dumpa av sig sina känslor också för ögon som sedan tolkar och kanske även känner igen sig.

Text raderna "I don't want to live my life again" väkte en tanke hos mig.
Om jag skulle leva om mitt liv skulle jag vilja ändra på en hel del faktiskt, små saker här och där.
Men frågan är om det skulle bli bättre då?
Och hur många chanser får man att ändra?
Menar tänk om man ändrar så blir det inte bättre?

Exempel:
Tänk om jag aldrig besluta mig för att gå på den där festen och träffa den där tjejen och fick kontakt med henne för att sedan komma i mer kontakt med henne för att sedan inleda förhållande med henne.
Hade vi då haft Kevin idag?

Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn