src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Zen Of Screaming...

 

Melissa Cross är en grym människa och lärare, i hennes meritlista finns hur mycket som helt och hur många kända sångare som helst.

Och nu lär hon även ut hur man growlar/skriker rätt utan att förstöra rösten och dessutom inte tappa den.
Det finns två dvd skivor som hon har släppt som heter "The Zen Of Screaming" men för den som vill kan ju också söka loss på youtube så kan man hitta en del användbart.

Detta är gjort för dom som är redan vana och rena amatörer.
Personligen är jag en gammal nybörjare och måste nu börja om från början, jag har aldrig tagit kurser eller liknande när det gäller growl.

NU tänkte jag testa detta för att komma igång och där med bli en bättre sångare, för det är inte värt att ha ont i halsen och kanske dra på sig onödiga skador bara för du gör fel.

Visste ni att ärr på stämbanden aldrig läker och att dom till och med kan förstöra din röst för evigt?
Vem vill gå omkring och låta hes resten av livet för man var dum och inte öva rätt?

Med detta sagt så önskar jag er lycka till om ni testar detta.
Nu ska jag öva, öva och åter öva.
Så jag kan börja låta lite som jag gjorde för ca. 8år sedan.

Undrar vad mina grannar kommer tro?

Cheers!! 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fan vad coolt, skulle också vilja kunna growla:)



sv: tack:) jo jag satte och lekte fram den i photoshop

2010-03-23 @ 22:40:33
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: Marcus Å

Klart det blev bra. Redo för sista veckan då?

2010-03-24 @ 07:05:34
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn