src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Unleashed...

"Declining, all color fading
Defining, time coming for me
Rescinding, my inspiration
Receding consciousness
Set me free!
"
 

Så där ja, då var jag hemma efter en mycket trevlig helg i Borensberg, och vad i helvete gör man i Borensberg en helg sitter nu säkert och tänker?

Jo det är så att jag snackat en längre tid med en kille på nätet om att skapa musik och nu kom vi alltså äntligen till skott med detta.
Vilket känns otroligt bra måste jag säga.
Och även om dag två var bättre röstmässigt för min del så har jag väldigt lång väg att gå känner jag.
Lättast blir det nog om vi fixar mer folk och en lokal och fasta reptider, då bör jag vara hemma rätt snart.
Hur som helst så lyckades vi pilla i hop en del riktigt grymma saker måste jag säga.

Tyvärr kan jag inte avslöja eller visa upp nått ännu då allt bara är lite "grunder" och andra hemligheter.
Men jag lovar så klart att så fort det finns nått mer konkret att ta på så kommer detta självklart att visas upp här.

Nu ska jag tillbringa denna Söndag åt att bara softa i soffan och kolla tv eller annat.
Känner också att det är lite väl tomt här hemma men jag hoppas jag överlever ändå så klart.

Men jag kanske hellre vilja göra andra saker men "What the hell" man kan inte få allt.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

sv:

Tackar! :-)

2010-03-21 @ 16:09:01
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

åh, vad kul! vad är det för genre?



svar: Tack! ♥

2010-03-21 @ 16:15:00
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Awesome! Growling? Ska bli askul att höra!

2010-03-21 @ 16:34:55
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Clementina

Spännande!

2010-03-21 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn