src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinter VS Sommar...

 

Nu med våren som är på väg mot oss tänkte jag göra nått som jag inte tidigare gjort.
Jag tänkte visa er vad vi varit med om och vad vi har att se fram i mot.
Dom flesta av korten är tagna i Folkparken här i stan.

På så sätt kan vi sitta här och jämföra lite.

Så låt fighten börja.
Vinter VS Sommar...


 
 
   
   
   
   
   

...Känner ni hur det blir varmare?
...Känner ni hur suget ökar?
...Känner ni doften av grillat och grön gräs?
...Fåglarna kvittrar.

...Vi fortsätter nu vår resa tillsammans mot sommaren...


 
 
   
   
   
   
   

Nu går jag ut i våren som vi har här och njuter av dess underbart värmande sol, där på en bänk kommer jag att sitta i timmar och bara drömma mig bort mot sommaren och alla dess underbara dagar och kvällar.

Nu tänder vi grillen och har grill party!
Vilka är på??

Cheers!!

 

Kommentarer
Postat av: Clementina

Oh, sommar.

Jag är med, jag kommer på grillparty.

2010-03-14 @ 12:32:11
Postat av: [lisa bjernhagen]

fan, det där var ju roligt att se! gud så man längtar efter sommar...



sv: men thanks :)

2010-03-14 @ 13:08:23
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: DANIELA

Åh, ser så jävla gött ut med grönskan!

2010-03-14 @ 14:00:50
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Micke

I´m in!!! :-D

2010-03-14 @ 20:43:28
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn