src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Age Of Giants...

"I know we won't change
We throw our chance away
Someday somehow
We face a dark destiny
And we all face the same
"

 

Igår var det lite blåsigt men det hindrade inte mig och Kevin för att gå ut, då han för en gångs skull inte ville gå till Folkparken så styrde vi våra steg mot nya destinationer och hamnade i Eneby parken.

 

En underbart skön gunga och ligga och softa i måste jag säga, där låg vi ett bra tag och gosade.
 
 

Lite farliga områden såg det ut att vara, men vi klarade oss fint som tur var.

 

Någon sorts damm grej skulle jag tro, dock dålig med vatten i den vid detta tillfälle.

   
   

Att åka kick-board i dessa ramperna var en klar favorit, och jag var imponerad över Kevins mod och att han vågade.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det var en mycket bra kväll :D

2010-05-24 @ 10:36:38
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Micke

Ser ut som en härlig dag! :-)

2010-05-24 @ 11:37:59
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn