src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Celestial Deconstruction...

"In the end, a new era beckons
Settling the foundation of an infernal
dimension of wrath
A revelation strikes with new awareness
upon the masses
Veil of darkness unravel, a horrific sphere unfolds
"

 

Idag är det Fredag och som vanligt känns det faktiskt lite i kroppen, igår var det en lugn dag och jag var ganska mosig i huvudet efter dator pillande typ hela dagen så kvällen gick åt att kolla på tv och bara ta det lugnt.
Kolla hockeyn också, och man undrar ju vad dom där Tre Kronor håller på med egentligen.
Lite kuriosa är att jag faktiskt jobbat med Jimmie Ericsson (Nr 21) en gång i tiden, tyckte jag kände igen han så jag kollade upp det hela.

Lite coolt måste jag säga, minns han som en rätt skön kille med.


Idag blir det nog några kalla sen får man se vad som händer, det är grått och mulet ute så det blir nog inte så mycket ute aktivitet men sånt vet man ju så klart aldrig, kanske får för mig att dra någonstans.

Annars, kommer nog dagen flyta på och jag ska inom kort stoppa in ett nytt grafik kort i datorn som jag hoppas möjlig gör att jag kan spela lite grymma spel som jag varit sugen på ett tag.

Tror det var allt för denna gång, och har en de inlägg liggandes i utkast, spännande va??

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha tack. oj ja du.. ja e inte hemma nu men får återkomma på söndag när jag kan kolla upp vilket typsnitt det är för det har jag tyvörr glömt :) trevlig helg!

2010-05-14 @ 15:44:12
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Sv. Spank you very much! ;) Tycker själv att bilden är väldigt tilltalande ;) Typsnitten är Aschen och Scratch! Tror du kan nog klura ut vilken som är vilken ;)

2010-05-14 @ 15:49:16
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn