src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Get Ready...

"say come on
Can you stand the heat
You feel the flames
Burning in the streets
"

 

Värmen och vädret börjar bli allt bättre, nu börjar det kanske bli sommar på riktigt?
Dock har det varit lite konstigt väder måste jag säga då det varit kvavt och åska.
Men idag är det bara varmt och så där underbart.

Igår var det en busy dag då Kevin och jag direkt efter dagis nästan drog ner en sväng på stan för en del ärenden samt mat, väl hemma igen vart det film för Kevin medan jag snabbt slängde ut fyra inlägg om lite musik nyheter som man ser fram i mot och det har varit mycket musik i bloggen nu känner jag nu då jag brukar vilja varva lite.
Så snart kör vi lite film i stället, så alla blir nöjda och glada.

Efter det så gjorde jag han sällskap så klart och vi mös resten av dagen/kvällen.

Med mig är det bättre nu, känner att jag fått tillbaka lite styrka som jag tappat förut så nu ska det nog gå bättre att nå det jag vill och hoppas på.
Förundras bara var all tid och alla dagar tar vägen bara, dom går ruskigt fort men detta är så klart inget nytt fenomen så klart då denna känsla kommer då och då.

För er som väntar på "Smiling Like A Killer" inlägg så får ni troligen vänta tills nästa månad känns det som, vill få ut lite andra saker i stället.
Vad avslöjar jag så klart inte då det får bli en "Suprise".

Sen har jag en del annat planerat också men vi får se när jag finner lust och tid för det hela så klart.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: darjish:- Glam and heavy metal

det är skadat awesome att sommarn typ är här! :D



sv; visst gjorde det? :) Vart nästan helt lyrisk när jag upptäckte dom, hehe

2010-05-20 @ 10:24:05
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack! Det är snällt att du alltid tar dig tid att skriva det. :)

2010-05-20 @ 12:19:23
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Ja nu är det även rent "metreologiskt" sommar :D



Har lagt all ledig tid på att hjälpa morsan måla om sitt hus, så det har blivit mycket lite läsande och skrivande när det gäller bloggande.



Fasen vad trist med Dio - det var en gigant!

2010-05-20 @ 14:43:15
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn