src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Losing More Than You´ve Ever Had...

"Man - you're dying
For what you've lost but never had
'cause you've been losing
More than you have ever had
"
 

Efter chock beskedet igår ang. att Heaven And Hell ställer in Sonisphere så står det inte en stavelse om detta på festivalens hemsida eller Facebook grupp, verkligen illa.
Undrar där med vilka dom kommer att ersätta med så klart?
Personligen skulle jag vilja se Twisted Sister eller AC/DC lyckas dom slänga in Immortal som bonus blir jag absolut inte besviken för detta är band som jag inte fått sett än.

Eller nått annat stort band i samma kaliber, allt annat vore ett skämt!

Vilket får tankarna på när dom ska presentera flera band?
För det ska dom väl eller?

Ronnie James Dio har dock gjort lite utalanden ang. detta och säger bland annat "With your continued love and support, we will carry on and thrive. There will be other tours, more music, more life and much more magic."

Får vi verkligen hoppas...

Bäst att lämna ämnet känner jag innan jag blir mer frågvis och lite irriterad.

Dagen i går var helt okej och jag utförde faktiskt en del av grejorna som jag skulle vilket innebar att jag ringde runt lite företag och kolla läget, en del fick jag inte tag i så dom ska ringas idag samt att jag ska ta tag i resten av det som ska göras.

Kändes som en lång dag i går också och jag vet inte riktigt varför, det bara var så antar jag?
Idag blir det säkert likadant misstänker jag.

Får se om man ska hitta på nått spec. med Kevin i dag eller i morgon, bara vädret kunde bli en gnutta varmare så vore det inte helt fel faktiskt.
Vi får se vad han säger och tycker.

I går hade vi massor av film mys och bara fanns till, kändes lagom.
Val av film stog Kevin för så klart och jag vart förvånad då han valde såna som vi inte sett på ett tag, oftast blir det ju samma filmer om och om igen.

Hur som helst så blickar jag fortfarande framåt mot mitt mål och fortsätter kämpa lite till, hoppas ni får en trevlig dag nu!

Cheers!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn