src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Magic In Atmosphere...

 

Först vill jag säga att jag ändrat en sak på bloggen, nu och i framtiden kommer min signatur bild att vara automatisk då jag la in den i koden (nått jag borde kommit på redan från början) och detta innebär då att alla äldre inlägg kommer att ha två signatur gubbar då jag bara ändra dom senaste inläggen och tog bort den.
Får se om man orkar radera den i fler men antagligen inte.

En skön förändring samt att det har skett en annan rolig grej för mig och bloggen, men mer om det senare kanske.

Jag mår nu lite bättre och har det bra eller skapligt i alla fall, ska efter detta inlägg ringa lite samtal och hoppas dom ger mig svar som jag behöver eller liknande.
Bara kämpa vidare som man säger.

I går var det lite "semester" eller "paus" kan man säga då jag kört rätt hårt med saker och ting en tid, såg lite film och slappade, såg faktiskt en bra film och en halv bra.
Den bra var Zombieland och den halv bra var The Hurt Locker.

Som sagt ska jag ringa runt lite idag och sen handla lite för att sedan nog ta det ganska lugnt resten av dagen, eller så hittar jag på nått helt annat?
Hur som helst måste jag nog sätta i gång nu.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sara Sazzy M

Tackar för berömmet hörru! :D Tycker din design inte är så pjåkig heller!

2010-05-27 @ 11:02:16
URL: http://rockdolly.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: näää.. ringen är allt kvar på fingret :) grejen är den att Rikard är kvar i Arvika och jag har ju flyttat till Karlstad.

2010-05-27 @ 11:20:00
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn