src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Norther...

 

Norther
 har nyligen släppt en online singel vid namn "Break Myself Away".
Där man kan man nu alltså ladda ner denna underbara låt gratis.
(Although the single is free to download for anyone, you may pay an amount of your selection by donating via PayPal. All the income will be used for the recording costs of the upcoming 6th full length studio album)

Via deras Myspace kan man så klart också lyssna på flera underbar låtar och med tanke på att senaste albumet släpptes 2008 är det verkligen dags för nytt och jag ser fram i mot detta redan nu.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Jamie

En häxa och spåtant är samma sak nu för tiden.

2010-05-04 @ 17:26:10
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Tja, min expojkvän vägrar prata med mig. Utan anledning. Har försökt med allt, ringt ringt och ringt. Smsat, talat in meddelanden. Han kan inte ens ge mig en förklaring på varför han inte kan prata, inte hälsar, inte tittar på mig. Han ignorerar mig hårt och jag blir så sårad av det.

2010-05-04 @ 17:37:25
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Nej... Jo, hoppas på det. Det var ju jag som gjorde slut med honom och det var tyvärr inget gemensamt beslut. Så kan väl kanske ha något med det att göra...

2010-05-04 @ 17:54:16
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn