src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The First Deadly Sin...

"Love will turn to hate
Heat will turn to ice
There is nothing in between
The first deadly sin
"
 

Ja det underbart fina vädret håller i sig och med det så passade vi på och njuta av det så klart, vi var ute i Folkparken.
Kevin tog din kick-board dit för han ville testa den i guppen som finns vid en offroad bana som man kan cyckla i.

 
Undrar om jag känner den här killen?
Troligen inte! Men vilken fart han har ändå ;)

 

"Pappa! titta! fontänen!!! ta kort! TA KORT DÅ!!!"
(Kan man få upp kameran först?)

 

Nästan framme, en snabb paus bara.

 

Nu är vi framme och jag får sitta ner och njuta av solen, dessa är bara mina substitut solglasögon.
Jakten efter nya härliga fortsätter...

 

Det är orättvisst att den bara tål max 50kg (Kick-boarden alltså)

   

Någon/Några har målat det annars röda tåget, en klar och kul förbättring tycker jag.


Denna video gjorde jag för ett tag sedan när jag åkte rutschkana, videon är gjord bara för att testa lite samt se hur tjänsten videofy.me fungerar.
Mycket nöje.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Härlig dag!

Var det spännande att åka....i filmen? :)

2010-05-22 @ 12:50:31
Postat av: Anonym

Clementina:

Absolut!

Och som du ser gick det hisknade fort så svaret är jaa!

2010-05-22 @ 12:51:41
Postat av: Last Exit

Nope, bilden är knyckt ifrån en drink med ungefär samma ingredienser ;)



Fonten jag har använt mig av är Hawaii Killer!



Ha en fortsatt riktigt schyst helg!

2010-05-22 @ 13:28:14
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

Haha, aw! Gillar verkligen vilobilden där, cute.

2010-05-23 @ 01:08:04
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn