src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Atrocious Humanity...

"Mother Tongue speaks to Me
In the strangest way I've ever seen
I know that she sees in Me
Her proudest child, her purest breed
"
 

Igår var det en rätt bra dock men ändå kände jag mig lite stressad av någon anledning, kanske det hade med ett möte på AF som jag var på för att sedan hämta upp Kevin hemma hos hans mamma, då jag inte kunde hämta från skolan som vanligt.
Vi drog till Mc Donalds och käka igår med då jag inte kände för att laga någon mat och idag ska vi dra och handla något vi skulle gjort redan i Tisdags men då behagade Swebank att krasha så jag kom inte åt några pengar, och jag var ju bara en av alla dessa drabbade, undrar vad som krävs för att vi ska vakna upp och inse hur sårbart vårt teknologiska samhälle som vi lever i faktiskt är.

Men det blir nog bra, har redan gjort shoppinglistan i huvudet för att komplitera och komma på när man väl är där, lite go with the flow känsla, vem orkar planera sina inköp till 100% liksom?
Inte jag i alla fall.

Energin börjar och har bubblat i kroppen nu igen och det känns skönt, nu vill jag ha lite helg så man kan ta det lite extra lugnt och bara vara.

Kom just att tänka på Moonspells skiva Wolfheart och låten Alma Mater, fan vad bra den är och vilka minnen!
Hur som helst...
Allt är väl och bra men på och inom vissa delar önskar jag det vore enklare, men det är kanske inget nytt?
Men det är väl som dom säger?
Den som väntar...

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Tänkte väl det, får kolla upp den snart!

2010-11-18 @ 09:54:02
URL: http://amiinside.blogg.se/
Postat av: Fred

Hörde på nyheterna att bloggar, facebook och dyligt genererar mycket mer jobb än arbetsförmedlingen... Det känns positivt inför framtiden!

2010-11-18 @ 11:06:47
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn